Sorter

  Smak

Tøm filter

  Volum

Tøm filter

  Kosttilskudd produkttype

Tøm filter

  Pris

Tøm filter

  Diet

Tøm filter

Garantert lavest pris

Fant et lignende produkt billigere en annen plass?

Vi lover å slå hvilken som helst pris med 5% - Prøv vår Price beater

Kreatin

14 resultat

Kreatin finnes naturlig i kroppen, hvor den lager den mest eksplosive versjonen av energi, ATP. Selv om Kreatin kan fåes gjennom rødt kjøtt, er det mer praktisk å å da en høy-dose Kreatin kosttilskudd for å nå det nødvendige nivået.

Hvem passer Kreatin for?

Kreatin er et av de mest tilgjengelige kosttilskuddene i verden. Det har vært igjennom hundrevis av kritiske tester med individer fra forskjellige sportsgrener og har bestått på overbevisende vis.

Kreatin er vitenskapelig bevist til å øke fysiske prestasjoner under anaerob aktivitet. Derfor finner du svært mange sportsutøvere og aktive mennesker som tar Kreatin-tilskudd, fra bodybuildere til sprintere og andre som ønsker å forbedre sin prestasjon.

Kreatin er det perfekte kosttilskudd for å forbedre sportsprestasjoner ved å gi deg det lille ekstra som kan utgjøre en forskjell. Det mest populære Kreatin-tilskuddet er Kreatin Monohydrat.

Kreatin-baserte oppskrifter

På grunn av Kreatins egenskaper som forbedrer sportsprestasjoner, er Kreatin ofte inkludert i pre-workout-oppskrifter. For eksempel, vår Creapump kombinerer 5g Kreatin (Creapure®) med 20g karbohydrater og aminosyrer (citrulline malate, arginine og taurine).

Et annet eksempel er vårt avanserte pre workout-produkt Mypre, som ikke bare gir 4g prestasjonsfremmende Kreatin, men også en solid dose kaffein, i tillegg til BCAA og andre essensielle aminosyrer.

Kreatin-baserte oppskrifter er gode alternativer til det konvensjonelle Kreatin-tilskuddet, og kan utgjøre en forskjell for dine treningsøkter.

Når tar man Kreatin?

Den generelle tommelfingerregelen for når man skal ta kosttilskudd, er at man skal ta 20g Kreatin per dag de første 5 dagene (ta 4 doser på 5g gjennom dagen) – Dette er kjent som 'Kreatin loading-fasen' - fulgt av 5g Kreatin i dagene etter (kjent som 'opprettholdelses-fasen'). Men, nye studier viser at du kan hoppe over Kreatin loading-perioden (selv om det vil ta musklene lengre tid å fylles med Kreatin).

For best resultat, drikk vår Kreatin med en karbohydratrik drikk.


  • Glutenfri
  • Vegetariansk
  • Vegansk
  • Ideell for kraftbaserte idretter
  • Kan lett blandes i vann
  • Kan bidra til å forbedre styrke og kraft
  • Grade A-rangering på LabDoor
  • Glutenfri
  • Vegetariansk
  • Vegansk
  • Høyeste nivå av kreatin monohydrat
  • Støtter all høyintensiv trening
  • Regelmessig testet for å være fri for urenheter*
fra
kr89,00

Spar: kr26,00
  • Glutenfri
  • Vegetariansk
  • Vegansk
  • Enkel absorpsjon på grunn av Ethyl Ester
  • Hjelper deg å lagre mer ATP
  • Kan hjelpe deg å øke styrken og størrelsen
  • Glutenfri
  • Vegetariansk
  • Vegansk
  • Kreatinmolekyl festet til et glukosemolekyl
  • Øker prestasjoner under høyintensitetstrening
  • Øker absorpsjonen til muskelen
  • Vegetariansk
  • Vegansk
  • Ideell for styrkebasert sport
  • 1 tablett gir 1g Kreatin
  • Kan hjelpe med å forbedre styrke og kraft
  • Vegetariansk
  • Vegansk
  • Ren form av Kreatin Monohydrat
  • Laget i Tyskland av Alzchem
  • Kan hjelpe å forbedre styrken, kraft og størrelsen
  • Vegetariansk
  • Vegansk
  • pH-korrect Kreatin
  • Øker den fysiske prestasjonen under intense intervalløkter
  • Improve physical prestasjoner in Rik påtensity
  • Glutenfri
  • Vegetariansk
  • Vegansk
  • Ren form av Kreatin Monohydrat
  • Enkel, tyggetablett
  • Øker prestasjonen under anaerob trening
  • Glutenfri
  • Vegetariansk
  • Vegansk
  • Ideell for styrkebasert sport
  • Kan enkelt blandes med vann
  • Kan hjelpe med å forbedre styrke og kraft

CEE

  • Vegansk
  • Vegetariansk
  • 3g pure CEE per 6 tablett porsjon
  • Øker korte utbrudd under høyintensitetstrening
  • Ingen loading-fase nødvendig
  • Glutenfri
  • Øker raske utslipp av energi
  • Øker prestasjonen under høyintensitetstrening
  • Karbohydrat-, Kreatin- og aminosyreblanding
fra
kr129,00

Spar: kr10,00
  • Kreatin Monohydrat bundet til Eplesyre
  • Kreatin øker den fysiske prestasjonen under høyintensitetstrening
  • Ofte brukt av sportsutøvere og bodybuilders
  • Kreatin Monohydrat bound to Magnesium
  • Kreatin increases physical performance during high intensity exercise
  • Magnesium contributes to normal muscle function and normal protein synthesis
  • Delayed release (forsinket frigjøring) Kapsler
  • Ideell for styrkebaserte sporter
  • Egnet for vegetarianere og veganere

Kreatin finnes naturlig i kroppen, hvor den lager den mest eksplosive versjonen av energi, ATP. Selv om Kreatin kan fåes gjennom rødt kjøtt, er det mer praktisk å å da en høy-dose Kreatin kosttilskudd for å nå det nødvendige nivået.

Hvem passer Kreatin for?

Kreatin er et av de mest tilgjengelige kosttilskuddene i verden. Det har vært igjennom hundrevis av kritiske tester med individer fra forskjellige sportsgrener og har bestått på overbevisende vis.

Kreatin er vitenskapelig bevist til å øke fysiske prestasjoner under anaerob aktivitet. Derfor finner du svært mange sportsutøvere og aktive mennesker som tar Kreatin-tilskudd, fra bodybuildere til sprintere og andre som ønsker å forbedre sin prestasjon.

Kreatin er det perfekte kosttilskudd for å forbedre sportsprestasjoner ved å gi deg det lille ekstra som kan utgjøre en forskjell. Det mest populære Kreatin-tilskuddet er Kreatin Monohydrat.

Kreatin-baserte oppskrifter

På grunn av Kreatins egenskaper som forbedrer sportsprestasjoner, er Kreatin ofte inkludert i pre-workout-oppskrifter. For eksempel, vår Creapump kombinerer 5g Kreatin (Creapure®) med 20g karbohydrater og aminosyrer (citrulline malate, arginine og taurine). 

Et annet eksempel er vårt avanserte pre workout-produkt Mypre, som ikke bare gir 4g prestasjonsfremmende Kreatin, men også en solid dose kaffein, i tillegg til BCAA og andre essensielle aminosyrer. 

Kreatin-baserte oppskrifter er gode alternativer til det konvensjonelle Kreatin-tilskuddet, og kan utgjøre en forskjell for dine treningsøkter.

Når tar man Kreatin?

Den generelle tommelfingerregelen for når man skal ta kosttilskudd, er at man skal ta 20g Kreatin per dag de første 5 dagene (ta 4 doser på 5g gjennom dagen) – Dette er kjent som 'Kreatin loading-fasen' - fulgt av 5g Kreatin i dagene etter (kjent som 'opprettholdelses-fasen'). Men, nye studier viser at du kan hoppe over Kreatin loading-perioden (selv om det vil ta musklene lengre tid å fylles med Kreatin). 

For best resultat, drikk vår Kreatin med en karbohydratrik drikk.



Sorry, we can't find any results that match your chosen filters