Restitusjon & Proteiner

5 resultat

Post workout-restitusjon

En stor utfordring for idrettsutøvere er å sikre at restitusjonen er effektiv og legger til rette for gjentakende sterke prestasjoner. God restitusjon er essensielt for rehydrering, påfyll av musklenes glukoenlagrene og for å redusere utmattelsen. For å forbedre restitusjonen, må idrettsutøvere sørge for å få i seg rette makronæringsstoffer, spesielt karbohydrater og proteiner. Sportsernæring er spesielt viktig for utholdenhetsutøvere.

Karbohydrater etter trening kan hjelpe å fylle på muskelglukogenen. Å erstatte tapte elektrolytter kan hjelpe å maksimere væskeopptaket og forhindre dehydrering. 

Kosttilskudd og Ernæring for restitusjon

For å sikre at restitusjonen er god nok, er det viktig å passe på at kostholdet og muskelrestitusjonen er enkelt tilgjengelig. De beste restitusjonsdrikkene for utholdenssporter som sykling og løping, består av en blanding som kombinerer karobhydrater med proteiner. Myprotein har produkter som er velsmakende, støtte restitusjonen og finnes i en rekke former: shakes, energigels, pulver og barer.

Myprotein har et stort utvalg av essensielle karbohydrater for løpere, syklister og triatleter, og fler. Enten du ønsker lav GI eller høy GI, har vi det du trenger av karbohydrater for å optimalisere kostholdsplanen. Prøv vår Dekstrose eller Maltodekstrin for en rask kilde til energi. Eller så kan du inkludere Instant Oats (havrepulver) i kostholdet - hvorfor ikke blande med proteinpulver for en sunn, velsmakende frokost, som hjelper å minske kolesterolet. 

Sortert etter:
Sorteringsresultat

Legg til i din handlekurv.

Beklager, det har oppstått en feil. Vennligst prøv igjen.

Antall:

Delsum: ( Varer i handlekurv.)

Back to top