Vitaminer og Mineraler Piller og Kapsler

38 resultat

Vitaminer og mineraler er essensielle komponenter i kroppen som man må få i seg gjennom kosten. Å oppnå tilstrekkelig tilførsel av vitaminer og mineraler er viktig for alle, men med dagens moderne, travle livsstil, er det ikke alltid oppnåelig.

Når man driver med jevnlig fysisk aktivitet- enten det er bodybuilding, løping, gåing eller sykling, øker kroppens behov for vitaminer og mineraler. For å støtte almennhelsa, er vårt premuim utvalg av vitaminer og mineraler laget som et tilskudd til ditt daglige kosthold og for å fremme din generelle helse og velvære.

Vårt store utvalg inkluderer alle dine viktig vitaminer og mineraler fra multivitaminer, vitamin B og vitamin D3 til elektrolytter, sink og magnesium.

Vitamin B

Vitamin B er et essensielt mikronæringsstoff i kostholdet. Det er 8 forskjellige vitamin B-komplekser, og dermed kan det å få i seg vitamin B som en del av et balansert kosthold, bidra til en normal, energigivende metabolisme, en normal jernmetabolisme, minsket tretthet og utmattelse og en velfungerende immunsystem og nervesystem.

Vitamin C

Vitamin C kan fåes gjennom frukt og grønnsaker, men kosttilskudd anbefales ofte. Å få i seg vitamin C som en del av et balansert kosthold kan bidra til et velfungerende immunsystem under og etter intens trening, så vel som kollagendannelse og velfungerende brusk, ben og tenner.

Vitamin D

Vitamin D, og D3 spesielt, kan fåes direkte gjennom sollys, men det finnes et par andre kilder. Under vintermånedene og for de som tilbringer mye tid inne, anbefales ofte vitamin D-tilskudd. Vitamin D kan bidra til normalt opptak og bruk av kalsium, normalt kalsiumnivå i blodet, opprettholdelsen av ben og tenner, et velfungerende immunsystem og opprettholdelse av muskelfunksjonen.

Vitamin E

Vitamin E kan fåes gjennom kosttilskudd og kan bidra til å beskytte celler fra oksidativt stress. stress.

Sink og Magnesium

Sink og magnesium, som kan kombineres for å skape kosttilskuddet ZMA, er mineraler som bør være en del av et balansert kosthold. Sink kan bidra til DNA-syntese, karbohydratmetaoblismen, den kognitive funksjonen, fettsyremetabolismen, proteinmetabolismen og metabolismen av vitamin A, og samtidig bidra til vedlikehold av benbygningen.

Magnesium i kostholdet kan minske tretthet og utmattelse, bidra til elektrolyttbalansen, en normal, energigivende metabolisme og proteinsyntese, og vedlikehold av benbygning, tenner og muskelfunksjonen.

Sortert etter:
Sorteringsresultat

Legg til i din handlekurv.

Beklager, det har oppstått en feil. Vennligst prøv igjen.

Antall:

Delsum: ( Varer i handlekurv.)

Back to top