Hvis du har noen spørsmål, har vi en liste over ofte stilte spørsmål.
Her finner du blant annet informasjon hvordan du bruker siden, hvordan du bestiller, hvordan du åpner en konto og hvordan du sporer bestillingen din.

Hvis du ikke finner svaret du leter etter, vennligst klikk her (for å logge inn, og klikk 'Skriv ny melding') for å sende en melding til kundeservice.

Vi gjør vårt beste for å svare alle spørsmål innen en virkedag.

Facebook:

Du kan også kontakte oss gjennom får Facebookside; Myprotein Norge

Skriv til oss:

Myprotein Customer Service Department
Meridian House,
Gadbrook Park,
Gadbrook Way,
Rudheath,
Northwich,
Cheshire,
CW9 7RA

Skriv gjerne til oss på adressen over, men merk at dette ikke er adressen du returnerer varer til. Hvis du trenger å returnere en vare til oss, vennligst kontakt kundeservice.

Tilbakemeldinger om sikkerheten eller problemer på nettsiden:

Hvis du oppdager problemer med sikkerheten eller andre problemer med nettsiden, ønsker vi selvfølgelig å høre fra deg! Ta kontakt på epost SecurityBugs@myprotein.no.

Tilbakemeldinger:

Vi ønsker alle tilbakemeldinger velkommen. Kommentarer på kundeservice, eller til og med forslag til forbedringer, setter vi veldig pris på. Du kan gi din tilbakemelding ved å sende en epost til Kunderelasjons-teamet på Feedback@Myprotein.com.

Vennligst merk: Kunderelasjoner kan ikke svare på spørsmål om kundeservice. Hvis du har et spørsmål om å handle hos oss, eller om en av dine bestillinger, kan du kontakte Kundeservice gjennom vårt meldingssenter. Bare klikk på 'Min Konto' øverst til høyre på nettsiden, og følg instruksjonene. Kunderelasjonsteamet er åpent mellom 10.00 og 19.00 mandag til fredag.