Retur-policy

Vår retur-policy er en del av, og må leses sammen med våre Vilkår og Betingelser for salg. Vi forbeholder oss retten til å endre retur-policyen. Denne retur-policyen ble sist oppdatert den 18/08/2014.

Vår Retur-policy er enkel.

Når du mottar varen må du sjekke den så snart som mulig og før bruk.

Vennligst pass på at du har mottatt et returautorisasjonsnummer før du returnerer varer til oss.

Angrerett

Det har skjedd med alle. Vi har bestilt noe og så innsett at vi ikke trenger det likevel.

Du har derfor 14 dager til å kansellere bestillingen din under vår 14-dagers returperiode-policy, som starter dagen etter at du mottar varen.

Det er enkelt. Bare følg instruksjonene under (vennligst se seksjonen under, kalt 'Hvordan returnerer du en vare til oss')

Alle varer må returneres ubrukt og i den origianle forpakningen. Dvs som de var da du mottok varene.

Vennligst sørg for at du tar godt vare på produktene når du prøver dem/undersøker dem. F.eks. Sørg for at sikkerhetsseglet enda er helt.

Mottatt feil vare

Vi beklager hvis du har mottatt feil vare. Dette er ikke vanlig, og vi ønsker å løse dette så snart.

For å motta en refusjon eller erstatning, må du returnere varen i samme tilstand som du mottok dem og innen 14 dager etter at du mottok varen.

Skadede eller ødelagte varer

Vi beklager hvis du har mottatt en ødelagt eller skadet vare. Vi skjønner at dette kan være frustrerende og vil jobbe for å løse dette så snart som mulig.

Hvis du tror varen er ødelagt, vennligst ta kontakt. Du må fortelle oss akkurat hva som er galt og vi vil fortelle deg hva du skal gjøre videre.

Vår retur-policy for ødelagte varer ivaretar dine lovfestede rettigheter.

Jeg har ikke mottatt varene mine

Vi beklager at du ikke har mottatt varen. Dette er ikke vanlig og vi ønsker å løse dette så snart som mulig.

For å motta en refusjon eller en erstatning, må du informere oss om at varen(e) ikke er mottatt innen 21 dager etter at du mottok en epost om at varen var sendt.

Dine lovefestede rettigheter

Vår retur-policy for ødelagte varer ivaretar dine lovfestede rettigheter.

For mer informasjon om dine lovfestede rettigheter, vennligst besøk UK Government's nettside på: www.direct.gov.uk.

Hvordan returnerer du vare(r) til oss

  • Kontakt oss gjennom vårt online meldingssenter på ‘Min Konto’.
  • Du må informere kundeservice om ditt ordrenummer, varen du ønsker å returnere og hvorfor. Vi vil så gi deg et unikt autoriasjonsnummer og bekrefte returadressen du skal sende varen(e) til.
  • Vennligst pakk varen godt og legg ved ordrenummer, navn og adresse inni pakken.
  • Vennligst be om portobevis fra postkontoret når du returnerer varer til oss. Portobevis koster ingenting, men skulle returen blir borte i posten, er det ikke sikkert vi kan behandle refusjonen eller erstatningen din uten portobevis.
  • Hvis du ber om erstatningsprodukt og produktet ikke lengre er tilgjenglig, vil vi refundere deg tilbake på kortet eller PayPal-kontoen du betalte igjennom.

Enhver vare du har mottatt og så velger å returere, er ditt ansvar inntil varen blir mottatt på lageret vårt. Vennligst sørg for at du bruker en frakttjeneste som forsikrer verdien i returen.

Hva nå?

Alle produkterer som blir returnert til oss, blir sjekket av vårt returavdeling.

Hvis du har rett på refusjon, vil vi refundere deg kostnaden på varen (inkludert frakt).

Returer blir vanligvis behandlet innen 7 virkedager etter mottak av en kansellert ordre, og senest 30 virkedager etter mottak.

Vi refunderer kortet eller PayPal-kontoen du brukte når du kjøpte varen.

Retur av erstatningsvarer

Hvis du mottok en skadet/ødelagt vare og vi erstattet den, har du rett til å kansellere ordren i forhold til erstatningsproduktet innen 7 virkedager etter at du mottok erstatningsvaren, og deretter få en refusjon.

Kostnader ved å returnere varer

Vennligst merk at vi kan bare refundere portokostnader for returer der:

  • vi sendte deg feil vare, eller
  • varen du mottok var ødelagt eller skadet; eller
  • du returnerer en erstatningsvare du ikke ønsker å beholde.

Vi refunderer ikke portokostnader for varer som var i god stand. Portokostander for returer avhenger av varen, og vi vil informere deg om dette etter å ha undersøkt gjenstanden.

Klager

Hvis du ikke er fornøyd med måten vi har håndtert returen, erstatningen eller reperasjon av en vare, beklager vi det. Vi ønsker å løse dette problemet. Vennligst kontakt kundeservice på feedback@myprotein.com eller per brev på Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.