Vår retur-policy er en del av, og må leses sammen med våre Vilkår og Betingelser for salg. Vi forbeholder oss retten til å endre retur-policyen. Denne retur-policyen ble sist oppdatert den 18/08/2014.
Når du mottar varen må du sjekke den så snart som mulig og før bruk.
Vennligst pass på at du har mottatt et returautorisasjonsnummer før du returnerer varer til oss.
Det har skjedd med alle. Vi har bestilt noe og så innsett at vi ikke trenger det likevel.
Du har derfor 14 dager til å kansellere bestillingen din under vår 14-dagers returperiode-policy, som starter dagen etter at du mottar varen.
Det er enkelt. Bare følg instruksjonene under (vennligst se seksjonen under, kalt 'Hvordan returnerer du en vare til oss')
Alle varer må returneres ubrukt og i den origianle forpakningen. Dvs som de var da du mottok varene.
Vennligst sørg for at du tar godt vare på produktene når du prøver dem/undersøker dem. F.eks. Sørg for at sikkerhetsseglet enda er helt.
Vi beklager hvis du har mottatt feil vare. Dette er ikke vanlig, og vi ønsker å løse dette så snart.
For å motta en refusjon eller erstatning, må du returnere varen i samme tilstand som du mottok dem og innen 14 dager etter at du mottok varen.
Vi beklager hvis du har mottatt en ødelagt eller skadet vare. Vi skjønner at dette kan være frustrerende og vil jobbe for å løse dette så snart som mulig.
Hvis du tror varen er ødelagt, vennligst ta kontakt. Du må fortelle oss akkurat hva som er galt og vi vil fortelle deg hva du skal gjøre videre.
Vår retur-policy for ødelagte varer ivaretar dine lovfestede rettigheter.
Vi beklager at du ikke har mottatt varen. Dette er ikke vanlig og vi ønsker å løse dette så snart som mulig.
For å motta en refusjon eller en erstatning, må du informere oss om at varen(e) ikke er mottatt innen 21 dager etter at du mottok en epost om at varen var sendt.
Vår retur-policy for ødelagte varer ivaretar dine lovfestede rettigheter.
For mer informasjon om dine lovfestede rettigheter, vennligst besøk UK Government's nettside på: www.direct.gov.uk.
Enhver vare du har mottatt og så velger å returere, er ditt ansvar inntil varen blir mottatt på lageret vårt. Vennligst sørg for at du bruker en frakttjeneste som forsikrer verdien i returen.
Alle produkterer som blir returnert til oss, blir sjekket av vårt returavdeling.
Hvis du har rett på refusjon, vil vi refundere deg kostnaden på varen (inkludert frakt).
Returer blir vanligvis behandlet innen 7 virkedager etter mottak av en kansellert ordre, og senest 30 virkedager etter mottak.
Vi refunderer kortet eller PayPal-kontoen du brukte når du kjøpte varen.
Hvis du mottok en skadet/ødelagt vare og vi erstattet den, har du rett til å kansellere ordren i forhold til erstatningsproduktet innen 7 virkedager etter at du mottok erstatningsvaren, og deretter få en refusjon.
Vennligst merk at vi kan bare refundere portokostnader for returer der:
Vi refunderer ikke portokostnader for varer som var i god stand. Portokostander for returer avhenger av varen, og vi vil informere deg om dette etter å ha undersøkt gjenstanden.
Hvis du ikke er fornøyd med måten vi har håndtert returen, erstatningen eller reperasjon av en vare, beklager vi det. Vi ønsker å løse dette problemet. Vennligst kontakt kundeservice på feedback@myprotein.com eller per brev på Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.