Kundeservice
Min Konto
Registrering er enkelt!
Gå til registeringssiden vår og bli en del av Myprotein-samfunnet for å få tips til kosthold og trening og tilgang til de beste kosttilskuddene som finnes.
Det er enkelt å endre kontoopplysningene dine, uansett om det er betalingsinformasjon, passord eller adresse.
Du finner alle alternativene ved å logge inn på din konto.
Du trenger ikke bekymre deg. Vi er DPA-kompatible og ønsker å holde dine personlige opplysninger trygge.
For mer informasjon, vennligst se vår side om Persondatapolitikk.
Null problem. Du går til innloggingssiden og velger ´Glemt passord´, så hjelper vi deg med å tilbakestille passordet
Hvis du ikke ønsker å motta eksklusive tilbud og promoveringer kan du logge inn på din konto og endre innstillinger i 'Email preferanser' for å melde deg av.
Husk at du kan melde deg på igjen når som helst!
Bestilling
Alle Myprotein-produkter er avhengig av tilgjengelighet på lageret. Vi ønsker at du kan bestille og få de produktene du elsker og derfor forsøker vi alltid å gi våre kunder beskjed når et produkt ikke lengre er på lager.
Noen ganger opplever vi allikevel uventede forsinkelser i lagertallene. Hvis det skjer vil vi selvfølgelig kontakte deg og gi deg beskjed.
Vi vil aldri stå mellom deg og våre produkter og har derfor gjort det utrolig enkelt for deg å bestille online. Vi beholder varene dine i kurven i hele 60 minutter, i tilfelle du forlater siden vår en liten stund.
Finn det produktet du ønsker og legg det i kurven. Du kan da enten fortsette å se på produkter, eller gå til kassen hvis du har alt du trenger.
Din konto vil vise adresser eller betalingsmuligheter som er lagret fra tidligere, noe som gjør det raskt og enkelt å fullføre ordren.
Når du har sjekket at alt er riktig, er du klar til å fullføre! Vi sender deg en mail så snart bestillingen din er på vei
Absolutt! Klikk på kurv-ikonet på toppen av siden, så kan du se varen(e) du har lagt i den så langt.
Bruk +knappen til å legge flere av favorittvarene dine i kurven, eller –knappen hvis du har valgt for mange. Ønsker du å fjerne en vare helt, trykker du på x knappen.
Det kan du absolutt. Du kan velge leveringsadresse ved kassen. Ordren din vil automatisk bli satt til den adressen som er lagret, men du kan velge å legge til en ny.
Skriv den nye leveringsadressen og velg 'Lever til denne adressen'.
Vi sender deg en mail så snart pakken er på vei! Du kan også spore den inne på din konto.
Dessuten, sender vi varer separat hvis nødvendig, slik at du får det du trenger så raskt som mulig.
Din konto gjør det enkelt for deg å følge med på ordrene dine.
Når du har logget deg inn kan du se alt du har bestilt hos oss. Velg den du ønsker og finn all informasjonen du trenger.
Vi sender deg også en mail så snart pakken er på vei til deg!
Din konto viser alle tidligere varer du har bestilt hos oss. Klikk herfor å spore din bestillingen.
Klikk på den ordren du er interessert i for å få mer informasjon. Hvis ordren er sent med sporing vil du kunne klikke deg videre til å se sporingen fra kontoen din.
Mailen vi har sendt deg angående sending av pakken, vil også fortelle deg når vi forventer at pakken er hos deg.
Finner du ikke informasjonen du trenger? Send en beskjed til Kundeservice mens du er inne på kontoen din.
Det var trist å høre at du ville det.
Kan vi hjelpe deg med noe så du ikke trenger å annullere? Du kan kontakte Kundeservice gjennom din konto.
Hvis ikke, skal du velge den ordren du ønsker å annullere. Du kan velge å fjerne enkelte varer eller hele ordren.
Vi sender deg en mail innen for en time for å bekrefte annulleringen.
Hvis det ikke lykkes, er det fordi ordren allerede er klar til å sendes. Varer som er inne på lager blir behandlet raskt slik at vi kan få produktene ut til kundene våre raskest mulig.
Se Returpolitikken vår hvis du ønsker å sende pakken i retur til oss.
Når du har fullført bestillingen kan vi ikke endre den.
Hvis du vil annullere ordren så du kan legge inn en ny, skal du logge inn på din konto.
Velg ordren du ønsker å annullere, vil du se at du kan fjerne enkelte varer eller annullere hele ordren.
Vi sender deg en mail innen for en time for å bekrefte annulleringen. Vennligst vent til du hører fra oss, før du legger inn en ny ordre.
Ikke bekymre deg, du kan prøve å fjerne varen inne på din konto.
Du skal klikke på varen og velge at du vil fjerne den. Vi sender deg en mail innen for en time for å bekrefte annulleringen av varen.
Hvis du ikke kan fjerne varen, kan du sende den i retur til oss. Finn ut hvordan inne på siden vår om returpolitikk.
Har du bruk for hjelp? Send en beskjed til Kundeservice mens du er inne på din konto.
Vi beklager feilen!
Vi er veldig stolte over alle produktene våre og vil gjerne undersøke dette for deg. Vennligst kontakt oss og fortell oss mer om problemet.
Prosessen vil gå mye raskere hvis du kan gi oss opplysningene nevnt nedenfor med en gang, men hvis du ikke kan, skal vi nok hjelpe deg når du har kontaktet oss.
1. Ordrenummer
2. Produktnavn
3. Hva er problemet med varen?
4. Bilder av problemet, hvis mulig
Vi sender deg en mail så snart vi har undersøkt saken.
Produksjonsanlegget vårt er uavhengig sertifisert mot British Retail Consoritum Global Standard for Food Safety og har fått en Dobbel A karakter tidligere i år. Det er den høyeste karakteren man kan få, noe som garanterer at vi har en god produksjonspraksis.
Vi tar alle klager seriøst og er forpliktet til å hjelpe våre kjære kunder.
Har du en bekymring angående kvaliteten av en av våre produkter, vennligst send inn en klage til Kundeservice -team.
Prosessen vil gå raskere hvis du kan gi oss følgende opplysninger når du kontakter oss:
1. Ordrenummer
2. Produktnavn
3. Batchnummer
4. Utløpsdato
5. Bilder, hvis aktuelt
6. En kort oppsummering som beskriver klagen
Vennligst behold produktet til du har snakket med våre medarbeidere som vil fortelle deg om vi ønsker produktet i retur for å undersøke saken nærmere.
Det beklager vi virkelig. Noen ganger går ting galt, men det fikser vi selvfølgelig. Vennligst send oss en beskjed gjennom din konto.
Vi har bruk for følgende informasjon for å hjelpe deg:
1. Ordrenummer
2. Varen du har mottatt som er feil
3. Varen du faktisk har bestilt
Vi sender deg en mail så snart vi har undersøkt saken.
Vi er veldig stolte over produktene våre og beklager virkelig hvis du har mottatt en ødelagt vare.
Noen ganger går ting galt, men vi fikser det selvfølgelig. Vennligst send oss en beskjed gjennom din konto.
Vennligst ikke kast den ødelagte varen, da vi muligvis ber deg om bilder så vi presist kan se hva problemet er og finne en løsning så det ikke skjer igjen.
Vi sender deg en mail så snart vi har undersøkt saken.
Vi sender noen ganger varer separat for å sørge for at du får varene dine raskest mulig.
Mailen du får om at ordren din er pakket vil også fortelle deg hvilke varer som er sent. Hvis den varen du mangler ikke er på den listen, så kommer den bare litt senere
Hvis varen du mangler står på mailen med de varene som er pakket, skal du sende en beskjed gjennom din konto til Kundeservice, også vil de hjelpe deg.
Betaling og Rabatter
Vi tilbyr forskjellige betalingsmetoder for å sikre at kundene våre kan få tilgang til de beste kosttilskuddene helt enkelt.
Visa
Visa Debit
Mastercard
American Express
PayPal
Klarna
Du kan velge din foretrukne betalingsmetode i kassen. Vi tar svindel veldig seriøst og du skal derfor gjennom validering og autorisasjon av både oss og din bank.
Dette gjør vi for sikkerheten til kundene våre!
Grunnet endringer i Norske lover fom 01.01.2020 er det opp til KUNDEN å betale moms, toll og avgifter UANSETT PAKKENS VERDI hvis pakken inneholder kosttilskudd eller matvarer slik vi har skjønt det p.d.d.
På grunn av denne endringen og manglende informasjon og oppfølging fra myndighetenes side, er det mye usikkerhet rundt hvordan selve overgangen fra "momsgrense-tiden" til det nye systemet er, og vi kan derfor ikke si med sikkerhet hvordan ordren din blir behandlet i tollen.
Vi beklager dette, men vi jobber mot en permanent løsning på moms- og toll utfordringene som vi håper å ha på plass i løpet av Q2 av 2021.
Skulle pakken din bli tollet og momsbelagt i tollen vil du kunne måtte betale opp til 25% moms på pakkens verdi, i tillegg til å måtte betale et tollgebyr på det vi har skjønt er mellom 100kr og 300kr. Vi anbefaler derfor at våre kunder handler mer og heller skjeldnere for å gjøre tollgebyret til en så liten del av regnestykket som mulig.
Hvordan reglementet er på klesvarer og andre ikke-mat/ tilskuddsvarer er usikkert, men det er mulig at pakker med kun dette forstsatt følger 350kr-regelen. Pakker med begge deler behandles sansyligvis som om den kun inneholdt matvarer.
Vi har priset oss slik at vi mener varenes verdi for kunder i Norge er bedre enn konkurrenter selv med moms og tollgebyrer, og vi understreker også at vi p.d.d ikke sikter mot å gjøre profitt på varer vi sender til Norge, dette for å sikre at våre lojale kunder fortsatt kan nyte varene de har blitt glad i mens vi jobber mot en permanent løsning uten å måtte betale uforsvarlig mye for dette.
Vi håper dette løser seg raskt og at vi kan gjengjelde tillitten deres så fort som mulig.
- Myprotein Teamet ved Norge- og regionalansvarlige Thomas R.
Hvis du har fått en feilmelding som sier ´Betalingsproblem´ er du nok litt forvirret, men det fikser vi lett så vi kan få sendt produktene til deg.
Før du skriver inn kortopplysninger igjen skal du sikre deg at utløpsdato og betalingsadressen er riktig. Vi anbefaler også å sjekke midler på kontoen din.
Har du gjort alt dette, men betalingen fortsatt ikke vil gå gjennom, vennligst kontakt Kundeservice som med glede hjelper deg.
Når du har lagt inn en ordre på Myprotein vil betalingen bli vist som 'venter' helt til vi har sendt produktene til deg.
Det betyr at betalingen er autorisert og beløpet blir hevet.
Ønsker du å legge til et nytt betalingskort, skal du gjøre det i kassen.
De nye kortopplysningene blir lagret når ordren er fullført. Det betyr at du enkelt kan bestille favorittvarene dine neste gang.
Vi vil gjøre det så enkelt for deg som mulig, inkludert å få rabatt på kosttilskuddsproduktene dine.
Når du har alle varene du ønsker i kurven, kan du legge til en kode i boksen hvor det står ´Har du en rabattkode? Skriv den her´. Klikk på ´Bruk kode´ for å aktivere den.
Hvis koden ikke fungerer skal du sjekke at du ikke prøver å aktivere mer enn et tilbud om gangen, da du kun kan bruke en kode per ordre. Vi henviser til våre handelsbetingelser angående tilbud.
Har du fortsatt problemer? Ta kontakt med Kundeservice gjennom din konto.
Vi beklager at koden din ikke fungerer! For å finne ut hvorfor, skal du sjekke handelsbetingelsene angående tilbudet.
Husk at du kun kan bruke en kode av gangen.
Hvis koden du prøver å bruke er aktiv, og du ikke prøve å aktivere mer enn en kode om gangen, vennligst kontakt Kundeservice gjennom din konto.
Tjen 100kr mens din venn får 40% på ordre over 250kr med vårt refferal-program.
Logg inn på din konto og klikk detaljer på "referrals" for å finne ut hvordan du kan begynne i dag.
Levering
Vi sender deg en mail så snart pakken din er på vei slik at du kan finne ut når den skal være hos deg.
Pakker som har tracking kan du spore via linken som er i mailen eller inne på din konto for å se hvor pakken er.
Har du sjekket postkassen? Pakken din kan ha vært forsøkt levert og kan ligge hos en nabo eller nede ved det lokale depotet.
Se siden vår om Leveringsinformasjon for mere informasjon og leveringstider.
Ønsker du å rapportere en pakke savnet, vennligst kontakt Kundeservice gjennom din konto.
Du kan se alle leveringsmetodene inne på siden vår om Leveringsinformasjon.
Du kan se leveringstiden vår for hele verden inne på siden vår om Leveringsinformasjon.
Grunnet endringer i Norske lover fom 01.01.2020 er det opp til KUNDEN å betale moms, toll og avgifter UANSETT PAKKENS VERDI hvis pakken inneholder kosttilskudd eller matvarer slik vi har skjønt det p.d.d.
På grunn av denne endringen og manglende informasjon og oppfølging fra myndighetenes side, er det mye usikkerhet rundt hvordan selve overgangen fra "momsgrense-tiden" til det nye systemet er, og vi kan derfor ikke si med sikkerhet hvordan ordren din blir behandlet i tollen.
Vi beklager dette, men vi jobber mot en permanent løsning på moms- og toll utfordringene som vi håper å ha på plass i løpet av Q2 av 2021.
Skulle pakken din bli tollet og momsbelagt i tollen vil du kunne måtte betale opp til 25% moms på pakkens verdi, i tillegg til å måtte betale et tollgebyr på det vi har skjønt er mellom 100kr og 300kr. Vi anbefaler derfor at våre kunder handler mer og heller sjeldnere for å gjøre tollgebyret til en så liten del av regnestykket som mulig.
Hvordan reglementet er på klesvarer og andre ikke-mat/ tilskuddsvarer er usikkert, men det er mulig at pakker med kun dette fortsatt følger 350kr-regelen. Pakker med begge deler behandles sannsynligvis som om den kun inneholdt matvarer.
Vi har priset oss slik at vi mener varenes verdi for kunder i Norge er bedre enn konkurrenter selv med moms og tollgebyrer, og vi understreker også at vi p.d.d ikke sikter mot å gjøre profitt på varer vi sender til Norge, dette for å sikre at våre lojale kunder fortsatt kan nyte varene de har blitt glad i mens vi jobber mot en permanent løsning uten å måtte betale uforsvarlig mye for dette.
Vi håper dette løser seg raskt og at vi kan gjengjelde tilliten deres så fort som mulig.
- Myprotein Teamet ved Norge- og regionalansvarlige Thomas R.
Hvis pakken ikke kan være i postkassen eller krever signatur, får du en lapp i postkassen om at de har vært der.
Denne lappen forteller deg hvor du kan hente pakken din.
Returer og refusjoner
Vi henviser til siden om vår returpolitikk for mer informasjon.
Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt vil Kundeservice med glede hjelpe deg. Du kan kontakte dem gjennom din konto.
Vi prøver å gjøre det så enkelt som mulig. Du skal derfor logge inn på din konto og kontakte Kundeservice, så gjør de resten.
Du skal fortelle dem hvorfor du ønsker å returnere en vare så de kan finne beste mulig måte å gjøre det på.
Vi henviser til siden vår om returpolitikk for mer informasjon.
Vi vil selvfølgelig at kundene våre skal like de produktene de har, så hvis du ikke er fornøyd med din ordre skal du sende den tilbake til oss.
Det eneste vi ber om er at du gir oss beskjed innen for 14 dager fra kjøpsdato og sørge for at produktene ikke er åpnet.
Vennligst logg inn på din konto og kontakt Kundeservice så du kan sende varen(e) trygt tilbake til oss.
Kundeservice vil gi deg all den informasjonen du har bruk for, men vi henviser også til siden vår om returpolitikk for mer informasjon.
Så snart vi har mottatt returen din, ser vi på årsaken til at returnerer varen(e) og gir deg beskjed om hva vi gjør.
Du mottar en mail angående hva vi gjør.
Pengene blir refundert til din konto innen for 5 arbeidsdager og vi sender deg en mail når det er på vei!
Hvis det er 10 arbeidsdager siden du fikk en mail fra oss og du enda ikke har fått penger refundert, skal du kontakte Kundeservice gjennom din konto.
Vi vil at du skal slappe av når du velger og kjøpe fra oss, så vi har forlenget vår retur politikk for å dekke høytiden. Du vil ha inntil 31/01/2021 til å returnere klær, bundles eller høytids produktspekter mellom 31/10/2020-24/12/2020. Alt vi spør er at produktet(ene) er i normal tilstand. Med dette mener vi at de er uåpnet, de er deres orginal pakke og at eventuelle produkt emballasje er uåpnet. Vennligst noter at vi ikke refunderer for retur kostnader og for retur for uønsket produkt eller ordre. For å ordne din retur vennligst log in på din konto og kontakt vår kundeservice team.
Hjemmesiden
Vi henviser til siden med Handelsbetingelser.
Har du problemer med å komme til betaling eller noen andre sider på hjemmesiden vår, vennligst kontakt Kundeservice så vi kan løse problemet for deg med en gang!
Vi henviser til siden med Privatpolitikk.
Produktveiledning
Denne informasjonen er produktsensitiv og vil variere fra produkt til produkt.
Produkter som er basert på aminosyrer, inkludert Branched Chain Aminosyrer (BCAA) og L Glutamin, har denne informasjonen vist i tabellen med næringsinnhold. Når det gjelder produkter som Impact Whey Protein kan du se den fulle aminosyreprofilen via en link som ligger på produktsiden til venstre under produktbildet.
Vennligst merk at det ikke er et obligatorisk krav å gi denne informasjonen på hjemmesiden vår, men der denne informasjonen ikke er tilgjengelig vil Myprotein se på eksterne testprosedyrer etter etterspørsel.
Vår Omega 3 fra kilder til fet fisk. Disse kan inkludere, men er ikke begrenset til, makrell, laks og sardiner.
Vår Impact Whey Protein er laget ved filtrering av et myseprodukt.
Ingen av produktene våre er tilsatt alkohol som råmateriale; men noen smakstilsetninger og farger er basert på alkoholpreparater.
Produktet er da fortsatt egnet for alkoholfrie dietter. Har du bruk for mere informasjon angående dette, vennligst kontakt Kundeservice gjennom din konto som med glede hjelper deg.
Per dags dato er ingen av produktene våre klassifisert som Kosher. Vår vegetar-kolleksjon er Halal-vennlig.
Vår BCCA´er er laget av forskjellige kilder avhengig av hvilken diett de skal være egnet til og ingredienser. Kilden til Vegan BCAA er fermenterte karbohydrater (som f.eks. mais), ikke-veganske BCAA er tilgjengelig i syntetisk og ikke-syntetisk form, hvor sistnevnte er fra naturlige høye kilder til BCAA (dyrefjer).
Hovedforskjellen mellom Impact Whey Protein og Impact Whey Isolat er fett- og proteininnholdet: Impact Whey Protein har et litt lavere protein- og høyere fettinnhold. Impact Whey Isolat inneholder dermed mere protein og mindre fett.
Produktene våre inneholder gelatin som kommer fra enten biff (kjøtt) eller svinekjøtt. De vegetariske alternativene til gelatin blir brukt når det er mulig. Denne informasjonen fremgår tydelig på listen over ingredienser på produktsidene og på produktet.
Denne informasjonen er per dags dato ikke tilgjengelig for produktene våre.
Oppdateringer av personvernerklæring
Gitt det raske tempoet som THG har vokst og avansert i løpet av årene og suksessene vi har hatt hittil, oppdaget vi at konsernets gjeldende juridiske enhetsstruktur i noen tilfeller ikke stemmer overens med forretningsdivisjonene og merkevarene vi tilbyr i dag.
Vi har derfor benyttet anledningen til å omorganisere konsernets juridiske struktur slik at selskapene er på linje med våre forretningsdivisjoner og merkevarer og støtter THGs langsiktige vekststrategi. For å omorganisere måtte vi sikre for at all data (som inkluderte data knyttet til deg som en av kundene våre) ble lovlig overført til de nye enhetene. Selv om dette ikke påvirker deg på noen vesentlig måte, ønsket vi å informere deg om denne endringen.
Før omorganiseringen:
I de fleste tilfeller ville behandlingsansvarlig for dataene dine ha vært The Hut.com Limited. I noen tilfeller kan behandlingsansvarlig ha vært en spesifikk enhet innenfor THG.
Etter omorganiseringen:
De nye behandlingsansvarlig er de nylig innlemmede juridiske enhetene:
• THG Nutrition Limited
Dette skyldes en intern omorganisering og påvirker deg ikke på noen vesentlig måte. Vi ønsker bare å være åpne om det. Noen forretningsenheter er nå innlemmet i nye juridiske enheter innenfor THG-gruppen og de tilsvarende databasene er overført til dem.
Dette betyr at det juridiske ansvaret for å håndtere dataene dine eller svare på dine forespørsler i forhold til databeskyttelse, nå ligger hos den nye enheten som er oppgitt i e-posten. Disse nye enhetene forblir imidlertid innenfor THG-gruppen og gir alle det samme konsistente beskyttelsesnivået.